En orm!!!!

Blääää o yippie på samma gång! Första ormen kom krälandes 4meter från oss där var vi satt i hostellets trädgård o instagrammade..... Känslan när jag ser "pinnen" röra på sig... Oj oj !!
Jag o Hanna satt på gratis wi-fi då jag mittiallt ser i ögonvrån en pinne som rör sig o det är ju kväll nu så det är ju mörkt  så jag tyckte jag inbillade mig men icke. Vi stiger snabbt upp o sa att jodå nu går vi in i hostellet istället. Just då kommer en tjej nergåendes till trädgården o hon tänkte nästan trampa på den o jag säger minst två ( jag tror jag hann ropa en tredje gång...) "en orm! Akta! En orm!" Men klart hon int förstår purmodialekt men trög o lite uppjagad som jag var så kom ordet "snake" som fjärde tanke... Bra jobbat mandy! Men snake fattade hon o hoppade snabbt bort. 

Den var brun o svartrandig o LÅÅNG!  Minst 1,5m men jag vill inte överdriva så jag säger att den var ca 1,5m. Undrar vad det var för sort... 

Drog ju fram kameran men den hann krypa upp i ett träd med massa buskar runt så jag ides inte krypa efter...  Så ingen bild för er!

Vi överlevde ORMATTACKEN i Agnes Water! ;) 

Uppdatering:
Fick en bild men hostellägaren tyckte vi var dumma i huvudet. Rätt många ville se den men han höjde på rösten o sa att vi absolut inte får gå nära den eller reta upp den med kameror. Men då hade jag ju redan tagit mina två bilder. Men från o med nu ska ja inte fota en orm med blixt... Upps!




resan | |
Upp